torsdag

Ännu en dag med sol, nu är vi riktigt bortskämda. Jag har bakat och lagat mat idag. Ikväll var Alex och jag i byn, där de hade kvällsöppet, riktigt mysigt.. Nu har hon cyklat hem, jag behöll Rolf här. Kallt i cykelkorgen och hon kommer ju imorgon. Snart ska jag ha cappu och en macka. Sen är det lyxfällan....bakning på 7-an
I morgon ska vi till Ica och handla julmaten. Den vi ska ha på söndag, skinka, brunkål, ägg o sill mm.
Det ska bli gott, hoppas jag har fått med allt på handle-lappen
Läste nåt bra idag: "TÄND ETT LJUS ISTÄLLET FÖR ATT FÖRBANNA MÖRKRET"
Hmmm, jag brukar ju klaga att det är mörkt, haha
 
Dessa goda snäckor, äter jag som beröm, åt mig själv, när jag har varit duktig....
 
Köpta av Alex i Belgien.....
 
Älskar också dessa vackra kulor på Åhlens. Men nu är min gran snart färdig, får köpa nästa år....
 
Här höll Affe och jag på med dessa jäkla stjärnor. Jag ville ha stjärnor som hänger i fönstret, så mina blommor
får vara ifred. Näää, sa Affe, gitter inte hålla på med sladd ..mm. Men han ändrade sig efter dessa
Nu blir det stjärnor som hänger nästa år. Här är nån vi har fått av Alex. Men han kvaddade två stycken, haha 
Stackare, julhatare, som han är...men tre stycken klarade sig, som ska lysa upp mörkret.
 
Fröknäcke till söndag....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: