slappedag

Haha, mys i soffan, med filmen "Ladder 49" hela fm. Sen var jag ute någon runda med hunden, när det blev molnigt.
Affe och jag åt Tacos, han körde vid fem-tiden. Nu har jag gjort en Västerbottenostpaj, mums
Annars har jag plockat ihopa lite till semestern, går ju ditåt. Jag hittade gamla foto, när jag plockade i mina lådor. Tog foto, av dem, så skärpan är inte bra, haha
 
Här har vi tränat sök, det är vinter, så jag har suttit på dynan jag bär. Får ju sitta där tills hunden hittar mig.
 
Här skickar jag min hund. Han sitter hos figuranten (den som har gömt sig) och kallar (skäller)
till mig, att komma, för han har hittat någon. Och jag springer dit, såklart. 
 
Att träffa vänner på tävlingarna var kul. Alla skulle ju berätta, vad vi hade hittat på, sen sist vi träffades.
Jag har varit på många platser runt om i Skåne
På en lydnadstävling mitt i vintern, körde jag några mil, på isvägar, fick krypa fram.
Men när det var min tur, vägrade Jolly att hoppa och krypa. Packa ihopa och hem igen, inte var jag där länge..
 
 
OK, på denna tävling hoppade han, haha
 
Att  ligga och vänta på sin tur, ska va tråkigt. Annars är han inte taggad på tävlingar..
 
Det bästa är ändå att LEKA
Ha nu en skön kväll.....final i bagarna ikväll, jippi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: