onsdag

Ännu en dag...lite små kyligt tycker jag. Jag har inte varit ute så mycket hundarna har sovit hela dan och jag har vilat i soffan. Jag har iallafall bakat knäckebröd idag.  I morgon ska hundarna aktiveras jag måste hitta på nåt ikväll, vad vi ka göra.  Ja, tre ggr. i veckan kör vi med nått nytt.  Alltid lika roligt.....
Ni ska tro jag har fina blommor i hallen, jag älskar ju gult. Hrmmmm, vi var inne hos grannen och hittade av en slump, forsytia...i deras trädgård
I helgen köper jag nog ett par penseèr som ska lysa upp, där ute...Alex och jg var på Ica, idag. Skönt att få hem varor. Näää, jag håller på att se Den store Gatsby" på netflix. Gillar ju Leo, haha   Men filmen är bra, så jag önskar alla en trevlig kväll. KRAM
 
Det blev två påtar fröknäcke...
 
Visst är de vackra...köper nog tulpaner i helgen...snyggt att ha till
 
Mia har varit i Ullared, så nu har jag äntligen bakpåts papper, haha     härligt
 
Här pratar Rolf med Dixie
 
 
 
 

Kommentera här: