torsdag

hahaha, tokig blir jag..orkar inte mer nu. Sitter med min fotobok, behöver gå med hunden. Sparar alla 24sidor, en och en. Har suttit nån månad med den. OK, kommer tillbaka..ALLT BORTA. Jäkla datorer, ( eller är det jag??? hmmmm)
Ja, nu får jag göra om allt, för Affe hittade inte dem heller..borta.
Vi ser "Lost" vi är helt besatta. Idag lagade jag en köttfärspaj, hundarna och jag var ute med moppen idag, jätteskönt. När jag vilade idag, såg jag "Mentalist" från igår kväll. Den är fortfarande bra.
Imorgon, ska jag till Irene på em. senare ska kanske Karin och jag iväg på något.
Jag vill köpa blommor, men måste vänta till lönen kommer. Lite pelargonier, kanske nån liten pense...
 
 
Här skulle vi va, och njuta i solskenet, haha  GÖTT
 
Underbara sköna Kata...
 
Jaha, vad ska vi äta.haha...vi åt inget här..
Kolla färgen på vattnet....underbart..
 
Många båtar och turister, överallt...
 
 
 
 
 

Kommentera här: