Söndag

Det har varit bra dagar, trots denna dumma värk.....det har hänt lite och Affe har haft frivecka..
Alex och Theo har hälsat på, Annika och Johanna hämtade Tom, så han blev rastad med deras hundar. De hade med sig nybakta kanelbullar så vi fikade, när de kom tillbaka.  Helt underbara bullar som jag nu har gömt i frysen, jag gör som min mor, bjuder inte, utan njuter själv. Hahaha
Sen började jag, med Affes hjälp att städa kylskåpet, jisses plockade ut allt, slängde nåt och torkade hyllorna. Sååå fräscht det blev, jätteglad
I morse städade jag bland mina kläder, så nu är det ordning och reda....
I fredags var jag hos frissan, som min goe man betalade. Det blev bra,  fin i håret nu..
Igår var Alex, Theo och morfar i Simrishamn och kollade i Helenas, nyöppnade butik. Karin kom till mig med en överraskning....Jisses, ska ni tro, vad underbar hon är
Hon ville jag skulle vara fin på Theos dop. Hon kom med kläder till mig, ett par byxor som sitter såååå snyggt och en scarfes till. Hon hade hittat de i Malmö, märket heter Masai och det är ingenting för min plånbok. Men så underbart sköna. Så snygga  vilken kvalitet. Tack Karin. ❤️❤️❤️
Hon hade Theo ett par timmar, efter  de kom hem. Hon är en extra mormor....











Här trivs Tom med sina kompisar


Jag vet inte om jag har visat denna bild som var i tidningen, fin  va...

Kommentera här: