Måndag

En varm skön helg, även idag var det skönt.
Nu är det snart fotboll och Affe ska iväg och jobba natt
När jag var i stora skogen med Tom, försökte jag ta foto med min kamera, ska kolla imorgon hur de blev
Alex och Theo hälsade på idag, lille pågen har ont i tänderna, den stackaren
Ni ska tro han gillade glassen
Jag koker kräm på bär och fryser i formarna, det gillar han att äta
Idag har vi kokt kyckling, grönsaker och sås till honom, sen lagade Alex spagetti och köttfärssås till oss. Theo gillade spagetti bitarna han fick
Min älskade hund har varit inne hos grannarna två kvällar.och lekt med deras katt och barn, jisses vad trött han blir, vi får bära runt honom på sista rundan. 
Det gick inte jättebra för Island häromdan, 1 pinne fick de. Sverige tar full pott på onsdag, såklart....


Mmmm, gott



Detta är Alex, när hon var baby


Ibland behöver jag städa.... i lådor


Tom blir fin


Visst var Happy söt, min köttbulle

Kommentera här: