Onsdag

På ett par foto igår på bloggen, var det Johanna och Baloo, på Agilityträning
Jag kan inte skriva under fotona ännu, på nya bloggen....
Ikväll bloggar jag på datorn, ni får förlåta, men jag tycker det är kul att prata med er här och snart blir det bilder från Medelhavet, hoppas jag.
Jag önskar alla.........en underbar sommar......
Idag har det regnat, så det har blivit översvämningar i Åhus, vi har sluppit det, på vår gata som tur är. Jag har sysslat med lite av varje, packat lite, tvättat mm     Mia, min goa granne, kom in med jordgubbar till mig ikväll,så det blir inget kvällskaffe utan jordgubbar och vispgrädde. Jisses vad GOTT
Jag gick en runda med hunden, efter lyxfällan och regnet. I helgen är det hamnfest och Maria Magdalena marknad i Åhus, jag ska i alla fall på marknad, sen är det Diggiloo  på lördag kväll ( när Tyskland vinner)
Jag ska SÅKLART också se på när Island vinner!
Nästa vecka jobbar Affe fm. så vi packar ut i bilen på kvällarna. Frys och kylskåp ska fyllas på ordentligt.
Här hemma blir inget kvar till Alex, när de är här.
 
 
Fidde i Thailand...
 
 
och Affe...
 
och Alex...jag kommer inte ihåg, men det är väl ett par år sedan..
 
 
My dog...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: