Lördag

Jisses, det var längesen, nu måste jag skärpa mig, men dagarna går ju så fort
Veckan har varit bra förutom mitt svullna  högerknä, svårt att gå......
En dag gjorde jag glass av Theos efterrättspure, smakade ju inte mycket men han tyckte det var kul att äta, han biter med sina två tände. Han gillar Grönsaker med kyckling, den lille pågen
Idag har Karin och jag varit på Eko
oj vad vi hade kul, fikade och handlade
Hon gick med Tom också för Affe jobbade
När barnen är här så klagar de alltid på våra knivar till bröd och kött, för de hjälper till här hemma
Jag har mina egna, så de tar de ju inte
Sagt och gjort, idag köpte jag knivar 
Nu hoppas jag de är bra, jag bjuder på middag imorgon så de kan hjälpa mig då 😃😀
De har lovat 27C nästa vecka, Ojojoj vad varmt, men jag blir inne, haha
Idag började jag se OC igen, det är väl 10 år sedan, kommer ihåg att den är sorglig också
Jag kollar säsong 1 och 2 på netflix, sen lånar jag boxen av nån som har den 


Hoppas de funkar


Lite skit i magen


Något till Theo









Lånade Jörgens vackra gräsmatta



Kommentera här: