Söndag

En vacker dag med värme och sol
Jag har visserligen inte varit ute nåt men det kommer väl fler dagar, hoppas jag. Affe vilade i solen idag, han jobbar ju hela veckan❤️
Han och Alex var ute med hundarna och Theo.
Jag har städat, pysslat med blommorna mm. I em myste jag med en film på netflix. Med avbrott för kel med Theo som har fått en liten tand..
I fm borstade jag Tom, nu är han fin men dessa jäkla fästingar, hatar dem, men de dör när de sätter sig på honom för han har fått fästingmedel
Alex hade storstädning i mitt kök i em


Sjuklingen Frosty på bättringsväg


Vill ha mormors glas


Vet inte vad han letar efter, Alex lyckades ta ett foto


Irene kom och hälsade på med bullar och en stor Mårbacka 


Theo undrar vem Irene är och hon undrade hur mycket mat han får, haha


Finns där någon ute....


Stor påg❤️❤️

Kommentera här: