Torsdag på fotvård

Nääää, fyyyy, idag ska jag på fotvård, tyvärr ett måste när man har diabetes.
Jag köpte ett par kilo laxfile, frös hälften och tillaga den andra i ugnen, kokte potatis och morötter.
Jag har fortfarande inte bakat fröknäcke, som jag tänkte. Men i em. målar jag istället, mycket roligare och igår hann jag inte måla. Då var Alex, Theo och jag på Ica, så längesen jag var där, men det blir mycket billigare när Affe handlar efter listan jag skriver. Nu gick jag och plockade för 1.400kr. fick ju inte plats med varorna hemma ..................nu ska jag inte dit på länge. Bättre att skicka Affe. Men nu har jag rökt makrill och lax mm
När vi kom hem, vilade jag en halvtimme, då kom Affe och hjälpte mig ut till moppen. Var ute och körde en timme, jätteskönt. När jag kom hem åt jag smörgåstårta, sen började mina tv program.
Jag satt nån timme med datorn, så nu har jag samlat ihop några hemsidor med matrumsmöbler, ska se om där är något. På söndag ska jag följa med Annika till Ystad och vara hemma hos mor när hon har tenta på kursen.
Där ska jag träffa Anita, som kommer med ägg till mig. Jag har en barndomsvän, som har flyttat tillbaka till stan som jag också ska träffa, jisses vilken söndag........................
 
Lite sol också, riktigt skönt
 
Busungen
 
Älskar lax
 
Tom på rallymix
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: