Fredag

Nu är det helg. Många kommer nog att vara ute i trädgården o jobba.  Ska ju bli bättre väder om man kan lita på det

Har man inte trädgård så bara njut där ute, det tänker jag göra som är handikappad och inte klarar av att göra nåt.
Jag har ju min hund som jag kan vara med, haha. Jag kan gå och kolla på andra som sliter och underhålla dem




Denna bild är från i somras på semestern i Frankrike.

Han är så duktig överallt, både på båt o i husbil, på stranden på gatorna o campingen, han är ju med oss hela tiden, vår älskade hund.


Min gubbe ska snart resa till Malmö på kongress och vara där några dagar. Han åkte till byn och köpte en huvtröja så man ser var han kommer ifrån, haha

Snygg är den ju.

Igår fick jag äntligen träffa Theo, efter sjukdagarna. Han o Alex kom o grattade mig med goda kakor, jättegott med Wienerbröd 
I present fick jag Ernst grejor, sån fin kökshandduk och servetter


Det var så härligt att fika ute, fast vinden var hemsk, så kallt i blåsten. Men solen gassar. Tom och Rolf sprang runt här, de har inte heller träffats. Måtte nu allt bli som vanligt igen



Bilarna har jag köpt till Theo, och så har Affe köpt en handske, att ta av hår på Tom

berättar sen hur den är.

Näää nu måste jag hitta på något nytt att ha som hobby, annars blir jag tokig.
Eftersom jag fick sluta med porslinmålning  började jag med akvarell som inte fungerade då började jag måla med olja, som nu också går åt helsike tappar penslar mm
Orkar inte med dessa händer och fingrar, skit också Men tyvärr så sitter de på mig och går inte att ändra.
Meeeen jag får försöka något nytt, hmmmm


Kommentera här: