Torsdag

Herregud, jag ser på tv så inget blir gjort här hemma. Att jag inte har sett Wallander innan? De är ju sååå spännande. Nu har jag gråtit i tio minuter för en dom det handlar om tog livet av sig, jisses

Jag har börjat följa Mästerkocken på 4-an
Igår var där två som serverade rå fisk o rått kött haha fyy katten
Det är bättre att baka nåt gott till kaffet som jag gjorde i em. Jag gjorde en rulltårta för jag har Affe hemma som hjälper mig
Annars händer det inte så mycket. Varje dag, saknar jag Theo, nu är han på dagis, så han får ju träffa barn, snyft. Det är bra men här är så tomt utan den lille pågen. 
Jag längtar till bättre väder så man kan vara ute i skogen, inte så kul att träna med hunden inne. 
I helgen ska äntligen våra tavlor komma upp och vi har börjat sälja sånt vi inte ska ha längre
Jag kan inte göra smycke längre ska sälja allt för nån hundralapp
På söndag ska jag träffa mina käresta i Ystad, längtar alltid vi har så mycket att prata om❤❤



Det blir alltid hallonsylt, i rulltårtorna här hemma jag älskar hallon...

Ska baka till mor och ta med till henne, hon gillar hembakat


Måste ju visa mitt nya IPhone skal av mina godingar

Sen har vi hundarna som håller mig sällskap om dagarna, de skäller tre gånger om dagen när töserna från hemtjänst kommer till mig men tystnar fort eftersom de inte är så intresssnta som de trodde

Kommentera här: