torsdag kväll

Kan man inte kryp ner i ullbädden och stanna där till våren, så varmt och skönt
NEJ, såklart inte, det är Thes födelsedag, semlor, pepparkaksbak, jul och nyår.............
 
Trött när han har varit på hunddagis. Han har gått ett par riktigt långa promenader.
 
Ibland hälsar Baloo på honom här hemma, men när jag ska ta foto hoppar han upp för att se större ut
 
När vi hälsar på Baloo, vill han att Affe ska mysa med honom................
 
En dag när Tom och jag var ute i skogen, fick jag syn på denna tallen, visst ser det ut som om där hänger
en julgran uppe?
Det är väl en sorts sjukdom...........
 
Först måste jag duscha men förra helgen tog hon min hund också, så vi blev verkligen blöta.............
Dagen efter borstade jag Tom, jisses så fin han blev.
 
Sen dukade Annika till mig för vi skulle ha gäster på kvällen, det var Mia och Jörgen som skulle komma
 
Våra älskade vänner, så mycket vi har upplevt tillsammans med dem och deras barn, alla härliga minnen.
 
Här är Theo i Stockholm med sina föräldrar i några dagar. Han åkte flyg och tunnelbana, var  på Skansen
och grönan, mm
 
Här går pappa och son, två underbara pågar...........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: