Fredag

Nu är det verkligen mys mina vänner. Jag mår så bra och är glad att det äntligen är över för denna gången. Antibiotikan är slut. 

Mina prover är som vanligt o om tre veckor ska de kolla gallan mm med ultra.

Igår hade jag en rolig kväll med barnbarnet Theo, jisses, han är tuff ska ni tro, vad jag skrattade när vi lekte på hans rum.
Han lagade mat till mig, det har gott haha


 Vi började med att fiska upp maten, från dammen sen lagade han den i micro och vanlig ugn

Han städade och torkade av luckor mm hela tiden haha
Antagligen ser han mamma när hon fejar.
Jag fick god dricka också.


Hmmm fick inte in filmen.

Det  blev det fika i soffan med kaffe och äppelpaj efter hans bad. Måste ju se Bolibompa också.


Efter kvällsboken ville han kolla min kamera, hur ska barn veta vad det är. Nu tar ju alla bilder med mobil.

Men ni ska tro han lärde sig och han skrattade tyckte det var kul.
När han började bli trött, så satte han sig i min väska. 


Efter detta, tog han mamma i handen och sa godnatt, den lille pågen.

Nu blir det lite hundbilder......



Baloo med sin fina reflexväst

De andra är ute i skogen med Johanna


Soffhäng med Ossian

Kommentera här: