Måndag. Lite bilder från dagar som varit

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Annikas fina blommor..
(null)

Nu är det ju längesedan jag skrev
Men det händer inte så mycket, men idag var vi på Teba, sååå kul.
Det blev ju lite att ta med sig hem, haha
Annika och Johanna hade köpt wienerbröd så vi fikade med kaffe när vi kom fram

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lille Pixel var med och prova sele. Jag köpte några Retriverskoppel mm
Man vill ju ha det mesta, men ....

(null)

(null)

(null)

(null)
Theo var hos mig i fm. Vi var både ute och inne, jag hade blåbär och hallon som han mumsade på och såg tv.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Annika och jag fikade hos Johanna, sen fick hundarna duscha, skönt i värmen. De orkade leka också haha

Här är bara lite olika bilder från dagarna som har varit


Kommentera här: