Måndag

Nu bloggar jag lite, det blir ju mest foto, haha
Jag gör inte mycket annat än kollar på Netflix och går små korta rundor i skogen med hundarna. Där är ju skugga hela dagen och lite svalare mellan tallarna.  Men mellan klockan 13-17 håller vi oss inne.  Då är det svalare här med fläktarna på högsta speed och Netflix på
Ser en 1700-tals serie som har 4 säsonger och ca 23 avsnitt i varje.  Reign heter den, jag är på säsong 3 nu....
(null)

(null)

(null)

(null)
Annika kom igår och fixade Tom, så han blev fin.  Hon jobbar denna veckan, sen har hon  semester och vi drar till Teba, då Johanna behöver lite till valpen, Pixel
Annika och jag hittar såklart mycket, vi också, haha. Teba är hundägarnas Ullared 

(null)

(null)

(null)

(null)

Sist jag passade honom, kom Karin och hälsade på och vi hade jättekul med honom
Men det är så synd om hundarna, i denna värme.....

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Dessa bilder är från Alex som har semester med familj och vänner
Min lille påg älskar att bada och busar från kl.  sex på morgonen, haha

Kommentera här: