Onsdag med snö och blåst

Nu kom den här jäkla snön tillbaka.  Vi får nog vänta en månad på våren..................
Här hemma är alla dagar likadana, eftersom jag har värk, så det blir lite nostalgi idag.................
 
 
Kolla här, mina föräldrar när de gifte sig. Jag älskar mina gamla foto, kan sitta och titta på dem i timmar.
 
Tyvärr har min mor blivit sjukare och  vi är alla så ledsna. Jag tycker det är jobbigt att inte vara
där ofta, men jag ringer varje dag. Hon har Alzheimers och går in i sin värld. Jag har ett otroligt
stöd av min svägerska Anita, som är hos henne varje dag. Helt underbar är hon, och Anders såklart
 
 
 
Här är ett foto, då Affe och jag var på Kanarieöarna för 30år sedan, Milde tid vad tiden går.
 
 
Än idag gillar jag Affe och papegojor, någon gång ska jag ha en Alexanderparakit, som Leffe
eller nåt liknande. Johanna gillar Leffe som finns på hennes skola i Önnestad.
 
 
Nu önskar jag er, en glad påsk och mycket god mat med trevligt sällskap. Affe jobbar helg men jag har
blivit bjuden på mat, så det blir i alla fall nya foto i helgen.
Jag har redan deklarerat, nu är det klart men glöm inte det, ni som inte har gjort det.
 
Jag målar lite då och då, när jag känner för det, det är kul att måla med akryl,
mycket lättare än olja.. Jag är så svag i händerna att jag tappar pensel och hjälpmedel, haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: