Söndag

Det har varit underbara dagar med skönt väder, jisses vad trött jag är på kvällarna. Man går många rundor med hunden för det är så härligt ute.

(null)

(null)
Men jag har slarvat med träningen, det ska man ju göra varje dag, men jag har slarvat....
Får se om det blir bättre nästa vecka
(null)

(null)
Här sitter Tom och är nybadad....
Annika kom och hjälpte mig med städ och sen duschade hon mig och Tom fick också ett bad.


(null)

(null)

(null)

(null)
En kväll var Theo hos oss, morfar byggde lego
Det gillar han och sen blev det memory gata på golvet, haha. Han har sådan fantasi ska ni tro 


(null)

(null)
Fantasi har Annika också, hon köpte dessa löpare på loppisen i lördags till mig
Det ska bl kul att placera ut dem, jättefina
På lördagen var jag och tittade på alla små blommor som kommit upp på Happys grav.
Nu längtar jag till påsk och konstrunda, jippi

Kommentera här: