1-a maj o min gudsons födelsedag.

Nu har jag det sista att visa från resan...

(null)

(null)

(null)

Här sitter vi och svettas, vem tog med sig sommarkläder, till Skottland.
Iallafall hade vi 20grader denna dag och jag blev röd om kinderna, haha. Men vi hade typ 45min regn på alla dagarna. 

På flygplatsen körde Alex mig i rullstol, vi kom före de andra när man har assistans 

(null)

(null)

(null)


På planet tog vi Panini, sååå gott. Resan gick snabbt och Lasse väntade på Kastrup.
Hemma var Affe med kaffe och Tom, som blev glad, ja Affe också.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lite, hade jag ju handlat. Prislappen på jackan är här över och jag betalade 234kr. Bra vaaa.

(null)

(null)

(null)

Hemma blev det Netflix och Outlander
Tänk jag har varit där i verkligheten, jag tror knappt det är sant. Tack vare barn barnbarn o gubben. ❤️♥️🙌🏼❤️🙏🏼
Ja, som ni ser var jag o köpte ägg hos bonden
Ha nu en underbar dag och njut.


Kommentera här: