Onsdag

Idag har jag fått fint på trädäcket, ojoj
Affe började igår och Alex fortsatte idag, jag bara satt i stolen.....men det blev bra ska ni tro. Är såå nöjd, har ska jag, Affe och Tom njuta i sommar eftersom vi inte ska ut med husbilen.....

(null)

(null)

(null)

(null)

Affe gillar inte alls att pyssla med blommor så det var snällt att han hjälpte till
Idag lekte Theo när Alex fixade med resten av blommorna. Jag njöt i solen, så skönt. Han körde trampebil mm.

(null)

(null)

(null)

(null)

Affe kom hem vid fem tiden, då fikade vi. Sen lagade Alex middag och vi åt. Det var underbart gott.
Vi åt jordgubbar som Annika hade gett mig och jisses vad gott det har.

(null)

(null)

Nu är jag sååå trött och lägger mig snart.
Jag var ju ute i solen för första ggr sen olyckan
Hahaha, undrar hur jag kommer att se ut med solbränna när kragen åker av i Augusti

(null)

(null)

Så har ju mitt barnbarn Johanna varit på balen, måste visa lite bilder, hon är så fin och även Anton såklart

(null)

(null)

Kommentera här: