Söndag

(null)

(null)

(null)
Nu är allt som vanligt, jag är ute och kör om dagarna.
Visst kör jag försiktigt annars gör det ont i nacken
Jag fattar inte att en vecka går så fort, Affe är så duktig och sköter om mig. Luftar, tar av kragens framdel, sköter om såret jag fick och går ut med mig så jag tränar. Jag är sååå darrig och svag, jisses.

(null)

(null)

(null)

(null)
Blommor, blommor och fler blommor

(null)
Nu är alla med, plus många härliga örter. Det är härligt med mors dag 
Annika kom även med liljekonvalj som är min älsklingsblomma.
Jag var på Eko också idag så gissa om jag är trött, 
Men jag gick en runda med Karin här ute också, så det var mycket träning idag.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Pengarna försvann, haha men det var jättekul, jag köpte en räkmacka och åt när jag kom hem
Affe bara sover i helgen, jobbar på nätterna och sover på dagen.

Kommentera här: