MINA BARN

Ibland känner jag mig så RIK. På kärlek från mina två underbara barn. Kan inte fatta att dessa härliga, omtänksamma, roliga, ömma och vackra flickor är mina. JAG, bara jag har fött dem. Såg i deras underbara ögon när de kom ut. När de växte upp till dessa personligheter som de är idag. De har blivit allt jag drömt om. Jag känner verkligen varje dag att de håller av och älskar mig. Det är jag så tacksam över. Vi skrattar o gråter tilsammans, pratar i telefon varje dag, de kommer ofta o fikar o hjälper mig med allt som jag behöver. Vi går på bio tillsammans (vilket jag älskar) ja, vi gör ofta saker ihop. Jag skulle ha mycket svårt att va utan dem. Fy, vilken hemsk tanke. Utan dem är jag ingenting. Tanken på dem, hjälper mig i mina svåra stunder med värken. Sen har jag såklart min underbara Johanna, som sen hon föddes har haft mitt hjärta. Idag är hon snart tonåring, tiden går så fort. Men jag ÄLSKAR er varje sekund, mina underbara barn. Jag är så RIK!

Kommentera här: