soffan

 
 
 
 
 
 
Nu sitter jag med er, Miami, datorn och fika. Trött är förnamnet.
Skorna är underbara, så lätta, över tårna är där ett mjukt tyg, gör inte ont. Älskar dem. Till dem, köpte jag en hatt på Åhlens....som pricken över i-et.
Vi åt mat på Kina-restaurangen, jag tog, räkfylld rödspätta. Den var hättegod. Efter maten gjorde vi några ärende. Skulle ju vara på sjukhuset kl. 15.45. Men jag gick lite på Indiskan, hittade såna där vackra julgranskulor, som Annika hade köpt. Mina ar i silver, halva priset. Sen gick vi till Brödboden, drack kaffe, åt pepparkaksgris. Medan jag satt kvar, gick Affe till Bokhandeln, efter Programkalendern. Men den hade inte kommit, är sen i år. Detta är tredje stället han är på. Då.....när jag sitter där, ringer mobilen. Från sjukhuset...hejsan...vi är försenade....kan du komma...halv nio imorgon. Jisses, är det ett skämt. Nej, det kan jag inte, så skicka en ny tid...sa jag. GOD JUL!
Ja, nu hade vi ingen tid att passa, körde till "bonden" sen hem, la mig. Criminal minds i kväll.  :-))))
 
 
 
 
 
 
 
Fick en högtalare till min fyra, av min älskling. Blev jätteglad.
 
 
 

Kommentera här: