mera semester

Eftersom det nog går att blogga idag, fortsätter jag, hahaha...............Ja, hemma mår de bra, trots tråkigt väder. Vi går upp vid nio-tiden. Då går Affe en ½h. med hunden. Sen är det frukost. Sola och vila på fm. Vid tolv, kommer Happy ut på en runda, inte långt, det är 32C då. När vi ätit går Affe till havet. Jag kommer varken ner eller upp från Brassestolen, så jag är här och läser. Inne i vagnen är det 34C, så det är lite svalare ute, i skuggan. Senare när han kommer, brukar vi gå till affärerna och handla. Nytt vin o bröd varje dag. Jag köper frukt och grönsaker, jisses så fint det är. Solmogna tomater och persikor....Vi äter kl. 19.00 vilar ...går längs havet med hunden mellan kl.20-22. Sen vin, chips, bok,film och godnatt. KRAMAR från mig.........:-)))   Semester alltså

Kommentera här: