Cesar kväll

Jaaaaa, nu är Karin hemma. Hon kör mig gärna till bonden, så det så.
Visst har jag tur som har såna snälla vänner. Hennes stickade raggsockar, går jag med varje dag, de är så varma och goa. Jaha....tisdag, ska baka rågbullar i em. Brödet jag köper är, jättetråkigt. Man tröttnar.
Undrar hur det är med svärsonen, Lasse. Han med ryggskottet, idag ska han försöka ta sig till sjukgymnasten. Tror han är preparerad med många värktabletter, för att kunna gå. Stackare!
Jag gick en mycket kort runda med hundan, varken han eller jag ville gå ut, haha. Jag har ju förmånen att kunna kissa på toan. Tusan så kallt att gå i skogen och dra ner byxorna.
Idag på tv, sa de att snö närmar sig, hmmm.
Jag tror Affe blir glad när han kommer hem ikväll. Jo, inatt kollade jag på tv och då började ett program. Om hur de byggde "Millaubron" som vi körde på, ett år i södra Frankrike. Ska kolla sen, om jag hittar foto, jag har lite tvätt mm. att sköta om nu, mina vänner.
 
 
 
 
 

Kommentera här: