2013 i april

Hejsan, ni trodde väl att jag hade glömt er?? NEJ, aldrig. Men när Karin sätter klorna i en, blir det svårt att komma loss, haha Vi har haft en helt fantastisk em. Tar nog några dagar att visa foto och berätta. Men sammanfattar lite idag. Är trött nu, men lycklig. Ser 112, ska snart fika. Men underbart att sitta i soffn. Affe sover, ska jobba inatt.
idag tog Karin in mig i en skoaffär i Åhus. 22år sedan jag var i en sådan. Får ju gjort mina skor. Men jag skulle prova Riekers skor. Tog på dessa.....jisses va skön och mjuka att ha på. Jag köpte dem, ska be att John på Ortopedtekniskan gör så jag kan använda dem, kardborrband  mm.
 
 
 
 
Nu körde vi till stan och fikade, sen till Djuraffären och vidare till Elgiganten.
Jag vann ju presentkort, så vi handlade mycket hundmat.
 
 
 
Han gillade burkmaten, mums...det har han aldrig smakat Såklart fick han en leksak och gotte, haha
På Elgiganten tittade jag på kamera, ska köpa till sommaren. Vill kunna zooma in bättre, men det fanns bara en jag orkade hålla, som vägde ca. 200gr. Annars tappar jag den.
Men i födelsedags present av Karin, Affe och Alex skulle jag välja en matberedare, som jag kunde använda. Ha, jag hittade en, blev såååå glad. Jättefin
 
 
Sen får jag visa och berätta mera imorgon...är lycklig men trött. Mia kom hem från jobbet, kom in med blomma till mig. Hon vet att jag gillar gult. Oj, imorgon ska jag visa Affes föräldrars nya bil också. De var här i morse
 

Kommentera här: