kväll

Nu sitter vi i soffan och ser på "Ola-Conny o Morgan
Vi har ätit och dricker kaffe nu. Ja, nu fortsätter jag och berättar om min födelsedag. När vi kom till stan, bjöd Karin mig på fika. Det var jättefestligt.
Efter det blev det Djuraffären, där jag hade med mig ett presentkort på 500kr.  Köpte hundmat och leksak.
 
 
Nu körde vi till Elgiganten, där skulle vi leta efter en matberedare. Men jag ska köpa kamera till semestern
så jag kollade in vad de hade. Kan ju inte väga så mycket.
 
 
Men nu var det inte det vi skulle ha. Jag kollade direkt på den Chilli röda jag ville ha. Men nej, nej...den var inte bra. Jag hittade en annan, som jag visade igår.
 
Nu körde vi hemåt, men, jisses då kom vi på att jag skulle köpa penseèr med mig hem. Okey, in till Solhaga
Där skulle jag kunna gå i timmar, bland alla dessa vackra blommor, men skit va trött jag var. Handla och hem.
 
 

Kommentera här: