kväll

Nu är det kväll här hemma, sitter redan i soffan. Måste ta det lugnt, annars svullnar foten. FY, tusan vad ont det gör att gå på den utan gipset. Trodde jag kunde gå med hunden i skogen ikväll. Hahaha, det kan jag glömma denna veckan. Det är kris med Ullared.... läkarens ord: ta det nu lugnt två, tre månader. Kommer att göra ont och bli svullet. Va, an, tack för det. Ta det lugnt....det har jag gjort i 12veckor. Är det ett skämt, så sluta skoja.
 
 
Här väntar vi, på att de ska ta bort gipset, innan röntgen.Vi lånade en rullstol, här på sjukhuset. Vad fin jag är i min Odd Molly jacka!!
 
 
Snart är dessa 12 veckor med gips över Ja, ja kanske inte så hemskt, men jag VILL inte göra en ny op. ngonstans. Ändå är de flesta som har denna sjukdom, så vana att bli op. Höfter, händer, knä, fötter mm.
 
 
jisses så skitigt gipset är. De gillar inte att man går på det, för det är halt. Men jag hade svårigheter, kunde inte, ta på gipsskon.
 
Ha ha ha ha det kittlar när hon tar bort det :-))
 
 
 
Snart ska vi väl till röntgen, denna tjej var inte såååå van att ta bort gips, men det gick till slut.
 
ÄNTLIGEN
 
 

Kommentera här: