snart em

Kan väl inte säga att jag njöt, så mycket, när jag var ute. Jag frös, det är kallt att sitta stilla på moppen i det luftdraget, haha. Det blir ju varmare och varmare.....
Nu har jag gått och plockat undan lite, tvätten är klar, snart en liten fika. Hunden snarkar här på mattan i vardagsrummet. Inte lönt att försöka höra tv-n. Fråga Alexandra, som skulle sova över, men åkte hem. Hon klarade inte de höga snarkningarna från hunden. Han ligger på rygg i korgen, med fyra ben i vädret och Zzzzz
Vi är vana, så jag somnar ändå. Ibland snarkar Affe till höger om mig i sängen och Happy på golvet till vänster,haha.
Nu hör jag posten, men kan inte gå och hämta den. Hmm, kan o kan. Jag går ju bra här inne, så jag hade nog kunnat, men vågar inte. Det blir bättre sen med skor på fötterna. Jaaa, Ullared, hahaha  :-))))
 
 
 
 
 
 
Underbar ljungfärgad
 
 
 

Kommentera här: