äntligen internet

Nu är allt lagat, så telefon och dator är tillbaka....
Dagen började skit, mådde sååå illa av tabletterna (Cellgiftet) Men tog en tablett mot det, så det gick över. Affe hade tandvärk igår och kom hem i morse med en fruktansvärd värk. Ringde och fick tid kl.10...
Vi hade isgata här ute, så det blev trädgården med hunden.
Efter en timme, kom Affe hem, utan den onda tanden och några stygn i munnen. Efter några timmar fick Annika komma med riktiga tabletter mot värken, då kallsvettades han. Nu sitter han i dvala, haha
Jag har gjort mördeg till småbröd, ska vila i kylen inatt, degen alltså. Sen gjorde jag en andra plåt köttbullar, goda.
nu har jag köttbullar i alla fall. Annars har jag lyssnat till "Sjöjungfrun"   Såååå spännande.
Alex kom och hälsade på i em. och gick med hundarna, skönt. Hon var så fin i håret, efter besöket hos frissan.
Nu sitter vi och myser i soffan med ljusen tända, köpte ett dyrt, fint, rött  blockljus på Eko.
Ni ska tro att, det som vanligt, har blåst ner grenar från våra träd, haha. Bara inte träden faller, såååå
 
 
Så här många, har jag att kolla på, känner igen några avsnitt, följde serien på tv.
 
Här håller Karin två stycken sötingar, som var och hälsade på, för en tid sedan.
 
 
 
 
 
 
 
..

Kommentera här: