Måndag

Idag ska jag försöka, se till att det blir i rätt ordning....på fotona, haha
Ikväll är hundarna 2cm. låga när de kryper fram....varför ska de smälla innan nyåret, fattar inte det roliga.
Skjuter upp raketer också.
Annars har dagen varit underbar, med varmt och skönt väder, jag går långa rundor med hundarna i skogen, allt är grönt och vackert.
Jag har inte gjort nåt vettigt idag, men i em. kom Karin, körde mig till byn, så jag kunde göra mina ärende. Snälla lilla Karin, tack så mycket, du är guld värd, :-)))
Jaaaa, nu flyger de hem, de gottegrisarna. De är väl solbrända och utvilade....
Jag väntar till sommaren, att vila och sola.  Ha, vet inte vart det bär av, idds inte tänka på det nu....
Just nu är det hästhoppning på tv, sen blir det netflix, där jag började se en film igår kväll
Det ska bli såååå, skönt att gå in till grannarna imorgon, äta gott och prata.  Hoppas ni också får en trevlig kväll...
 
HAHAHA, skit fick jag, det går inte att ladda foto ikväll.  Affe sms-a nu, de är i Teneriffa på mellanlandning
men de stannar nog inte där, tydligen vill de hem nu...  KRAM
 
 
 
 
 

Kommentera här: