nya foto från Ikea, men imorgon hundfoto

 Brrrr, vad kallt det var att köra moppe. Men nu har jag äntligen hämtat mina Tupperware saker hos Sabina...sen
tog vi en extra runda hem. Hunden är trött och jag är lycklig: Min Bonsai-bok kom med posten.......
Funderar på, att ta färdtjänst, en dag till Blomsterlandet i Hässleholm. Kan ju gå där 1h, sen åka hem, med eller utan bonsai, haha
I morse var vi på provtagningen, tråkigt....sen var jag hos Irene i em. Åt goda biskvier, mmmm
I morgon, ska jag låna ljudböcker, när Alex storhandlar på Ica. Oj, måste hämta apo-dos också.
Vi såg en ny deckarserie i tre delar, på tv 4 igår. Sådär bra, med fortsättning ikväll.
Jag funderar på att baka leverpastej, göra egen glasmästersill och romsill. Nästa vecka har jag ju inget särskilt....
På fredag MÅSTE jag baka frallor eller kanelbullar.
I förrgår började jag se en serie på netflix, som jag missade när den gick på tv: Bron, heter den. Svensk/dansk
Har sett tre spännande avsnitt
 
 
Tips på vad man kan ha i glasburkar...jag ska ha sill i mina, haha
 
Här står Asta och jag, kollar på köksbord...
 
Ett juligt kök..
 
Visst ser denna soffa mysig ut.
 
Mycket, mycket vitt överallt. Sterilt, men snyggt ibland. Inte mycket mysfaktor med vitt.
Solsidan, där är ett hus, hon har bara sjukhus vitt, överallt. 
 
Hahaha, ja...t.o.m. vita granar, stilrent....eller....
 
MEN, denna är underbar, tycker jag i alla fall. Så många vackra vita ramar hade de....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: