recept

Eftersom Affe, var uppe och tog en macka, bad jag honom koppla på internet. Därför kan jag blogga nu, jag lovade recept idag. Efter ½h försvinner nätet igen. Hoppas nu att det  är tillbaka imorgon.
I går kväll, ringde Annika och frågade mig....vill du med till Eko??
Jaaa, så tråkigt jag hade igår.... på Eko, köpte jag julklappar till hundarna. De kan ju inte veta att vi slutat ge julklappar....Idag ska jag ha korv, köttbullar och Kinamix, till middag.
När hunden och jag var ute, blev vi våta av regnet....tråkigt.  Nu ligger jag och lyssnar på: "Sjöjungfrun"  av Camilla Läckberg...spännande
 
                                                    Krämig kycklingrätt     200C  35min
 
4st. kycklingfileèr
salt och peppar
2dl creme fraiche
1tsk fransk senap
50gr. tärnad bacon
lite hackad persilja
2dl riven ost
(för att få mer sås, ta 2½ dl grädde)
 
Jag brynte kyckling i bitar, puttrade lite på spisen. Krydda med salt och peppar
Sen blandade jag allt till såsen, inkl. grädde.
Lade kyckling i form, klickade såsen över. Det blev gott ska ni tro.  <3 <3
 
Happys nya leksak, haha
 
Här åker dvd-n in i spelaren. Dessa får fungera nu när vi inte har netflix...
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: