regnig lördag

Sitter i soffan, med tv-n på hög volym (hatar det)   Men Rolf, darrar här sidan om mig och Happy går runt här. Vi var ute en halvtimme, utan regn, på vägen hem, började raketer och smällare....
Jag har gått och skvätt "Lavendelolja" som är lugnande. Det hjälper snart.
Alex ringde idag, de mår kanon bra. Ska bada imorgon, sista dagen...ja en vecka går fort, de är hemma på måndag
natt...Vi ska in till grannarna nyår, härligt, vi har så kul tillsammans. Hoppas det inte blåser...så vi kan skicka upp våra lyktor (som inte är köpta ännu)
Idag lagade jag underbara kotletter från "Jontes"
 
Mmmmm, jättegott...
Allt kött är ju godare där än på Ica, såklart.
 
När jag lagade mat, läste Rolf,  Härliga hund. Han behövde inte låna mina glasögon, haha
Okey..nu ligger båda hundarna avslappnande, skönt.
Jag väntar på Shrek, senare är det Bröllopsduellen, haha
 
Jaaa, målade lite idag, så jag kommer igång så sakta.
Nä, nu börjar filmen, hoppas att alla får en trevlig kväll.
 
 
 
 

Kommentera här: