söndag

Letar efter ett blombord, till mina stora orkideèr, de får inte plats i fönstret...
 
 
Här letar han, leksak i gräset.
 
En som blommar nu till jul....
 
 
 
 
En rätt mysig dag med hunden. Jag gjorde några musslor, lagade middag, gick med hunden och blev klar med mina blommor. Varannan månad, bär jag ut dem i köket, en och en. Klipper, vattnat, tvättar av dem.
Ger dem lite myyyys. Då får man kärlek tillbaka.
Nästa vecka, måste jag baka bullar och bröd. Men Affe har fri-vecka, så vi ska göra en massa ärende. Måste till provtagningen och bibblan. Han ska köpa jeans i stan och hjälpa Fidde med en massa sladdar till datorn och tv.
Vi kör till Ikea på tisdagen, med hans föräldrar...jag ska äta julbord, ja..inte bordet, men maten...
Har inte någon aning, vad jag ska köpa, det är ju mest en utflykt. Men nåt smått blir det alltid. Det sägs att de har "Bonsaiträd" Men inte sååå inspererande att köpa det där.
Finns ett ställe i Hässleholm.......
Nu har hunden, moppen och jag varit ute....snart sortera tvätt och sedan fika och tv.
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Jättekul att novemberkaktusen du fick av mig blommar :) Ska kanske ge dig den jag behöll för den blommar minsann inte :(

Svar: Vi kan byta❤️❤️
happyhund

Kommentera här: