söndag

Nu har de packat färdigt. Alex tränar och Affe ska vila lite, innan fikan.De ka köra 24.00.
I em bakade jag kanelbullar och lagade middag. Då kom Alex och Roffe, hon kavlade degen och bakade....vilken lyx, va...
Sen drack vi kaffe och pratade. Jag skröt om min god räkpaj, som jag lagade igår. Vi  hade så trevligt. Karin och
jag har så mycket att prata om...Idag reste hon uppåt i landet.
Jag och hunden var ute med moppen i em. Sol!!!! Nu sittwr jag i soffan, ska kolla nåt på netflix..
Ikväll är det Solsidan. Ja, nu önskar jag, att de får det underbart i Kap Verde.
 
Karin kollar lite i datorn.
 
Detta fick Affe i julklapp, från jobb....
 
Jag hade kräftstjärtar och västerbottenost, cremefraiche, lite chilisås i fyllningen. Pajskalet
125marg. 3dl mjöl, vatten och förgräddar...
 
Senare myste vi i soffan...
 
Med gott vin. Hoppas alla får en go kväll  :-))))
 
 
 
 
 

Kommentera här: