söndag

Efter en lyckad dag, med god mat och släkten, sitter jag nöjd i soffan. Ikväll är det "Mentalist"
men vi spelar in det, ser Solsidan och njuter av Mentalist senare. Det gick så bra idag, härligt att ha mor här. Barnen hjälper till med maten, så det är inte alls jobbigt. Det bästa var Annikas "Jansson"
Jisses vad gott det är....
 
Här står Alex och Fidde...skalar ägg....
 
Här skär Lasse skinkan...
 
Här rör Annika bland prinskorv, köttbullar och brunkål.
 
Chefen i köket, är Johanna. Min älskade, vackra tös....
 

Här spelar vi julklappsspelet, alla skrattar och har trevligt.
 
Jag och Johanna pratade, som vanligt fick hon hjälpa mig med iphonen, det är alltid nåt.
Nu var där inget ljud på "kiken" (en sorts sms, som är gratis) Annika, Johanna och jag
har haft det länge. Men mitt ljud är borta...
Sist var det "Instagram" men ingen kan hjälpa mig :-((
När jag ska ta foto, åker jag ut till apparna ???
Nu ser vi Netflix och fikar lite...nästa vecka jobbar Affe natt, mörker i sovrumsfönstret på dan, hmmmm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: