torsdag

Asta o Ove kom med semlor, haha Det var som vanligt, jättegott
Nu händer det saker på Affes jobb. Slut med två friveckor :-(  Nu ska han börja jobba 3 skift.
Haha, jag som skrev jobb schemat till Fidde, nu stämmer inget längre. Skit.
Fredrik "Fidde" ska vara hos mig, när Affe börjar jobba, den 4-e. Helt underbart att ha honom och Roffe här, varje dag. Men när Affe jobbar natt, ska nog Alexandra sova här och ta upp mig på morgonen. Sen kommer Fidde, till mig. För Affe sover ju.
Nu ska jag måla porslin, i em. ska Affe köra till jobbet o ha möte, om nya tiderna. Men Fidde kommer till mig.
 
 
 
 
 
Gott....
 
 
 
In till vardagsrummet går bra.
 
 
 
Här sitter jag och kollar på tv
 
 
 
Ibland kollar jag på ekorrarna i träden
 
 
Och in till sovrummet, blev ju bra med plats.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: