em

En underbar dag. Alex och jag var ute med hundarna, oj, vad skönt i solen. Sen tvättade hon håret på mig, innan hon körde hem. Nu är Affe ute med hunden och jag bara gråter....är livrädd...nej, det ärjag inte. Men jag vill till Ullared. Ni kommer kanske ihåg, att läkaren, bankade upp benet under foten, som jag gick på. Då sa Karin....hur kan det hjälpa. Ja, Karin det undrar jag också. För idag känner jag en rätt så stor knuta, igen under foten. Har kännt det från och till i 1!½vecka, men nu är det värre. Snälla gud...låt det inte va benet, som har ramlat ner igen, för det gör verkligen ont att gå på. Jag tänker INTE operera mig igen. Men jag kan banka upp honom i huvudet, som trodde detta hjälpte. Men jag vet bara hur det känns....inte om det har trillat ner.FAN, FAN
 
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

Nämen skit också!!! Jag tycker du ska ringa dit och fråga!

Svar: never
happyhund

Kommentera här: