kväll

Haha,nu är jag förlorad för omvärlden....ser "The Hobbit" Den varar nog länge, så det kommer att ta några kvällar att se den.
Ja, allt gick bra idag. John gjorde vid min vänstra sko, så det blir jämnt att gå med gipsskon och den. Annika och jag hade kul i em. Men jisses, vad trött jag var när vi kom hem kl 17  Jag åt och vilade ½timme. Annika rastade hunden. Affe jobbar 14-22 denna veckan.
Ikväll är det Ullared...inte mer film då. Jag drömmer om Ullared, men vet inte när jag kan åka dit. Vet ju inte när de tar av gipset, fick ingen tid. Sen blir det kanske svårt att springa i affärer direkt :-(
Ja, nu ska jag inte iväg på några veckor, skönt. Nej, kära vänner....nu ska jag njutanav filmen
TACK, för hjälpen Annika,
 
 
 
Hon fick inga nya skor
 
 
 
Jag vänta...
 
 
Gandalf
 
r
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Bara en massa kul mamma. Hoppas det blir bra med skon :)

Svar: Ja, gick ner för trappan i em. funkar jättebra :-)))
happyhund

Kommentera här: