torsdag

Låg och såg Fredde i nyhetsmorgon. Klicka med sin hund, men det imponerade inte ett dugg. Lyssnar på honom i radio 1 också.  Men han är bra, tycker jag. Går såklart inte att jämföra med Cesar, men Fredde kan valp bättre tycker jag.
Ja, idag blir det nog inte mycket gjort. Men jisses vad kul det är att stiga upp....leta kläder....vad jag ska ha på mig. Det mesta är ju nytt, tack vare Karin. Den tunikan jag har idag och nya fleecen, ska jag fota idag. I helgen kommer finalen, haha.
Blev ledsen igår när min påg, åkte ut i Mästerkocken. Idag är det skriverier om svampen, hmm.
Jag fick mat över igår, så det blir rester idag....skönt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jörgen:

Viken fin sida du har och vad du är flitig på att uppdatera den, så man får en inblick hur din vardag ser ut

Svar: TACK, gillar din bättre. Du skriver...typ en uppsats, tycker det är roligare att läsa. Jag tar ofta och bliggar på iphonen, skriver inte mycket då. Kram
happyhund

Kommentera här: