doobidoo kväll

Nu har de flesta löven blåst ner, tyst har det också blivit där uppe. Flyttfåglarna har kommit förbi  på väg
mot söder, varje fm. mellan 8.00- 9.00. Jag går ute med hunden då, det hörs så sorgligt, men vad skönt de får det, när de är framme.
Jippi, ikväll är det Doobidoo.....
 
Härliga höstdagar denna veckan. Min lillebror, hälsade på mig. Karin var också här, på kvällen kom töserna. Härligt när de kommer, men måste alla komma på samma dag, haha
Mina underbara ungar är oroliga, därför kom de. Jag berättade om min lilla knöl i armhålan, som de nu ska op. bort, eftersom proverna inte var bra. Jaaa, man får ta det som det kommer, kan inte göra nåt.
Sen ville ju Annika kolla på hällen, ja...även Frosty, som tyckte den va jättefin. Men helst ville han ut i skogen och kissa, haha. När vi fikade var han hos oss, såklart.
Sen på kvällen var det "Hela Sverige bakar" Oj, vad jag gillar det, igår bakade de bakelser....mums
 
samtal under fikan...
 
här packar Affe upp hällen, Annika kollar...
 
Frosty är mycket intresserad, haha  eller så är det Affe han kollar..
 
Titta på denna söta kille...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: