en vanlig tisdag

En tråkig dag....jag har inte gjort något särskil. Nu sitter jag i min fina soffa och kollar på 112.
Affe och jg vr en lång runda med hundarna i skogen, det var så skönt. De har ätit och ligger och vilar nu.
I morse när jag var ute tog jag foto i skogen, det är som ett gift, kan inte låta bli, det är ju så vackert.
Ja har mest suttit i telefon idag, utan att prata med någon, haha
Har en telefonlista med många namn, men inte fått tag i mer än en. Hon skulle ringa imorgon, så idag
blev jag inte klokare. Förklarar sen en dag..inget farligt...
Jo, Fredrik, mattläggare ringde om mattorna till hallen, skulle ta reda på pris.  Näää, sa han det blev skitdyrt...
Då hade han någon hemma, men kanske för mörk. Som han kunde klippa och sy till oss. Vi ska dit imorgon och kolla.. Det blir mycket körande imorgon....först ska vi till några affärer och kolla på spishällar, sen till sjukhuset, knölen, ni vet. Bonden och mattläggaren sedan. Då har vi tagit fika på em. också. Synd jag inte kommer till Ystad....
 
 
 
Nu har jag lyssnat på 2st. Viveca Steen, nu står Zlatan på tur....
Detta är Annika och Jolly, för många år sedan...bilden är tagen i Ystad på Anisgatan
 
Hahaha, Happy som valp..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Julia:

Hej Agneta! Gud vilken mysig och fin blogg du har! Tänkte bara säga att om du inte har något emot det så har du nu en ny följare av din fina blogg :) ska läsa vidare med nöje! Ha en fin dag!

Svar: Kära vän, du gör mig så lycklig, är så välkommen. KRAM
happyhund

Kommentera här: