lördag

Idag har det varit ljummen blåst, jisses vad skönt ute....
Här inne har jag bakat bullar, gick inte så bra, ja...de är goda, men det blev bara 30st. stora bullar.
Orkade inte kavla så mycket idag, tyvärr.
Tog ca. 6st. resten får mor....     Vi ska köra till Ystad imorgon, Alex och jag. Jag är så glad, äntligen får jag träffa henne, det är så längesen.. Idag var Alex och Affe på Ica och handlade till mig. "Smörgåstårta"
Mums, den ska snart slinka ner med en god liten öl. Sen blir det "Prison" och soffmys.
Det var kul igår och idag, att laga mat på hällen, tog tiden på en gryta potatis. Satte på boostern, tog alltså, 2½min. så kokte potatisen, haha. Jag har all tid i världen, men hur tråkigt...är det att vänta tills något koker.
 
Tyvärr foto från mobil, men...
 
Bänkskivan är ju inte klar, men vår el-Nisse har kopplat den, så hällen kan användas
 
 
Här är vi ute med moppen, Roffe sitter och slöar vid mina fötter, när Happy, springer för fullt....
 
Kolla in läget....Johanna har köpt nya stövlar....ascoola....ja nu kommer snart vintern, Brrrrr
Ha nu en skön kväll, så hörs vi imorgon, hoppas jag
 
 
.
 
 
 
 

Kommentera här: