söndag

Ännu en grå och mulen dag. Nu är inte ens höstfärgerna vackra längre. Vi ska kolla på Netflix om en timme.
Jag har verkligen varit slö denna helg, men nu är den snart över och jag ska skärpa mig.
Äntligen har Carro, skrivit att hon ska öppna hunddagis i Åhus. Öppnar den i Januari 2014
Tele. 0708-612289   [email protected]
Jisses vad kul, behövs verkligen i Åhus.
Idag sov Affe, så jag följde med Alexandra och Fidde till stan. Det var kul, på Rusta hade de julsaker, love it. Men höll i börsen, lön på fredag......
Senare beställde Affe pizza och jag en bakad potatis. Sen blev det ljudboken 1h
Jag var ute en lång runda med hunden, vi är trötta båda två, haha
Snart är det ju kvällsmacka. Fy....vad jag har dåligt samvete för mina blommor, som behöver ny jord...måste skärpa mig. Nästa vecka kommer Roffe, jag har funderat ut ett par grejor som jag ska träna honom på.....jättekul.
 
För ett par veckor sen, underbar...
 
ska öppna en socker paket...hmmmmm
 
så här slutar det alltid med paketer, får hugga hål med kniv, vardag för mig, som är så svag.
 
Kommer ni ihåg, när vi var i stan, då vi köpte en ram till vår tavla?
Så här blev det..köpt i Egypten, betyder...familj...fin va??
Skiiiit också, nu åskar det ute...huden är rädd, den mesen...
 
 
 
 
 

Kommentera här: