måndag

Efter en lång dag är det äntligen  kväll och djurakuten.  Vi var på sjukhuset i em. jag var hos sjukgymnasten, pratade om min dåliga nacke. Ja, hela kroppen är en katastrof. Mycket aktivitet i kroppen, inte konstigt jag är trött.Hoppas det lugnar ner sig om nån vecka. Jag fick en nackkrage, som jag måste ha, ..     Detta var jättegott, när vi fikat så körde vi hem till hundarna. De blev så glada när vi kom. Senare gick vi en lång runda med dem mellan regnskurarna.Vi åt middag ute idag och imorgon ska jag göra mors kycklinggratäng, som Alex och jag ska äta.Hon tappade sin iphone igår, så glaset gick sönder....den ska bl lagad imorgon.Oj, vad Happy är pigg och glad, nu när han är klipptHär är han i skogen, nyklippt och fin. Roffe är också i närheten. Som ni vet...så sitter han när vi kör.Därför stannar jag och går en runda, då och då   

Kommentera här: