söndagsmys

I morse, låg vi länge, Affe sov och jag kollade på "Magnum" som visades på 6-an. Men till slut ville hundarna gå ut
Upp och iväg. Sen dammsög Affe och jag....gjorde ingenting. Vid 11-tiden kom Annika och Johanna, och hämtade mig. Annika skulle köpa, ny dammsugare, Johanna o jag skulle kolla på lite av varje. Annika släppte av oss vid Media Markt, innan hon körde till Netonet, där hon skulle handla.
 
Jag kollade på spishällar. Svårt att se denna, men jisses vad snygg. Men ca 10.000kr.  Never...
 
Här skriver Johanna upp en Simens som jag gllade för ca 6.000kr
Men jag ska till Elgiganten också, och kolla...innan jag bestämmer mig, men jag gillar Simens.
När vi gick och letade efter en ny lten högtalare, hittade vi dessa...
 
De var så klumpiga. Köpte inte nån. Men har problem att öppna o stänga, den jag har nu till min cd-spelare. Använder en mat bestick-kniv...för att öppna...sen är den rund, rullar iväg, haha när jag ligger i sängen och lyssnar. Men den är bättre än ingen, såklart.
Efter detta var vi på Jula (låg sidan om) där köpte jag hundleksaker och en gullig, diskborste, till Affe. Efter detta
gick vi på Hööks (som låg sidan om ) Jisses vad där var billigt..hund o häst- grejor. Har ju ingen häst, haha
Men stövlar, kläder mm. var jättefint.  selar, halsband o koppel till hundar var av fin kvalitet.
Åker såklart dit igen....Alla var nöjda när vi körde hem, Annika är överlycklig för sin nya dammsugare, Nilfisk, är namnet..
 
I går fm. var vädret här helt underbart, inte grått och tråkigt som idag. Jag gick ute i trädgården med hundarna och bara njöt. Fick syn på mitt gräs i krukan, som fröar....coolt
Ikväll ser vi några avsnitt av "Prison Break".  Vi har sett fyra st. där finns 80st, hahaha
Fy tusan, vad bra serie, tack Netflix
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: