torsdag kväll, min tv-kväll

Hahaha,  Dallas, Lyxfällan mm   Älskar torsdagar
Alltså...ni anar inte, vad som hänt...jag har "Netflix"  Är jag i paradiset.....kan man ju undra...filmer, serier, ja allt.
För tusan sa Affe, nu kommer huset att förfalla, i alla fall.
Vi körde till provtagningen i morse, sen Ica (lön), sen hämtade vi Roffe hos Alex och lämnade hennes resväska.
Nu ska hon till Stockholm, en gång om året, träffas de på "Super Saturday, Les Mills"
Så vi har Roffe i helgen, den lille sötingen
 
Här vilar han med mig.....
 
Här ska Affe hälla över mat till hundarna, fast de är små, kostar det....
 
En burk till Happy och en till Rolf
 
Här provar Affe att få in Netflix
 
Älskar detta, men inte vårt väder, hundarna blir så blöta. När vi hade ätit middag, tornade stora svarta moln upp, över huset. Kopplade hundarna
 
, rusade ut med dem en kvart. Hem igen. Skönt...slapp regnet, men nu regnar det i alla fall. Jo, jag har en gratis månad nu med Netflix, vill jag fortsätta kostar det 80kr...ja, noga 79kr i månaden.
Inte dyrt alls, för mig som inte jobbar och kan utnyttja det.Det går även att kolla på datorn, Iphonen...men jag vill ha stor bild, haha. Helst bio-duk. Hmmm, undrar om de har Titanic...
Snart är det Lyxfällan. Tänk vad folk lånar pengar. Man måste för tusan spara till det man vill ha, annars kan man inte köpa. Visst tar det tid, men så har vi inga lån, aldrig haft, utom huset, förstås.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Alex:

Älskar er❤❤❤

Svar: Älskar dig också, ha en underbar helg
happyhund

2 Carina :

Netflix är kanon!
Vi kör det via Ps3 och ser det på tv:n :-)

Svar: Vi lånade Alex Wii spel kör genom det. Herregud va mycket där är. ❤
happyhund

Kommentera här: