Måndag

Började med Ica i fm, sen skulle Affe jobba...jag har slöat med några "Fraiser" i em.
Ok, idag har det varit 20C riktigt varmt och skönt. Happy och jag var ute med moppen, i em. sen har jag bakat ett
bröd och målat porslin.
Nu sitter jag i soffan, ska snart gå med hunden, sen är det tv.
Imorgon ska Affe va på "Yllan" hela dan, nån kurs... Näää, nu ska jag kolla vad där är på tv, tror det är "BL"
 
En sheltie valp
 
Här har Annika sytt påsar till mig, som jag stoppar in handen i, när jag ska damma mm. Bra va...jag
kan inte hålla en trasa, tappar den..
 
Lite från Indiskan. Jag älskar ju turkos, dessa underlägg är fina tycker jag..
 
Hahaha, ännu mer av den vackra färgen. Synd man inte har plats, men jag har ju vad jag behöver...
 
Oj,oj,oj, elefanter också..
Herregud nu lovar de skitväder resten av veckan. Okey...
Ha en skön kväll
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: