onsdag

Nu har jag och Karin, varit i Osby och kollat på en bil. Men ikke...hon fortsätter att leta, stackaren. Så svårt att hitta nån man gillar och till rätt pris, alltså bil, haha
Det snöade, när vi körde hem, jisses vilket väder. Ja, Osby var inget ställe nån av oss, hade valt att bo i.
Lååååångt till allting, tycktes det.
Ok, jag har gjort kycklinggryta idag, tittat på Fraiser, tog en halv "Fraiser" dag, haha. Jag skrattar så jag har ont i magen..älskar dem.
Nu är det snart sista delen på "Mästerkocken" Spelar in "Mentalist" kan se det imorgon.
Då ska jag vara hos Eva på Barberaren och klippa mig, skönt. Efter det sticker Affe och jag till Grizzly. Hundarna behöver lite.
 
Här är min hjälpreda när jag sitter och bloggar, ja inte ikväll. Saknar den lille busen..
 
Här inne var jag förra veckan
 
Det mysiga torget en solig dag
 
Min löpare...
 
Min blus, haha
 
Happy ute i solen.
Herregud, jag hittar inga bilder till bloggen. Måste sitta och leta ikväll. Så får jag ta foto imorgon...
Ha nu en underbar kväll
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: